De kaartverkoop van theaterseizoen 2024-2025 is gestart!

De Tamboer

Alle activiteiten in De Tamboer en Het Podium tot 1 juni afgelast!

15 maart 2020

Laatste update: dinsdag 14 april, 15.24 uur

Aansluitend op de nieuwe regels vanuit de Nederlandse overheid en het RIVM worden alle concerten, voorstellingen en activiteiten in De Tamboer en Het Podium tot en met 1 juni geannuleerd. Kaartkopers ontvangen meer informatie per e-mail.

Verplaatsingen

Onze programmeurs gaan op zoek naar vervangende data voor alle concerten en voorstellingen. Zodra er een alternatieve datum bekend is voor de concerten en voorstellingen, worden bezoekers van ieder evenement hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. 
Bekijk hier een overzicht van de nieuwe voorstellingsdata. 

VEELGESTELDE VRAGEN

Ik heb kaarten voor een voorstelling of concert dat is afgelast. Wat moet ik doen?

Je hoeft niets te doen, we vragen voorlopig alleen om je geduld. Zodra onze programmeur een vervangende datum heeft gevonden, laten we dat per e-mail weten. Je ontvangt dan automatisch tickets voor de nieuwe datum, de oude toegangskaarten zijn daarmee ongeldig.

Gaan de voorstellingen en concerten na 1 juni wel door?

Zoals je zult begrijpen kunnen wij het antwoord op deze vraag nog niet voorspellen. We houden alle ontwikkelingen en adviezen vanuit de Nederlandse overheid en het RIVM goed in de gaten. 

Ik kan de voorstelling of het concert niet bezoeken op de vervangende datum, krijg ik mijn geld terug?

In samenwerking met het Ministerie van Onderwijs, Cultuur & Wetenschap is er door de culturele sector een ticketregeling opgezet. Als culturele sector roepen we alle bezoekers op: Bewaar je ticket, geniet later!
Lees hier meer over de ticketregeling.

Mijn vraag is niet beantwoord, waar kan ik terecht?

Stuur je vraag naar info@detamboer.nl. Houdt er wel rekening mee dat het langer dan normaal kan duren voordat je een reactie van ons ontvangt.

Gesloten

De Tamboer en Het Podium zijn voorlopig gesloten. Dit betekent dat wij telefonisch niet bereikbaar zijn. Onze e-mail wordt wel gelezen, maar houdt alstublieft rekening met het feit dat het langer dan normaal kan duren voordat je een reactie van ons ontvangt.   

We vragen om begrip voor onze situatie. We bevinden ons in uitzonderlijke omstandigheden van overmacht, waarin we de gezondheid van ons publiek en onze gasten voorop stellen.