Problemen met het printen van uw tickets?

Heeft u problemen met het printen van uw e-tickets?

Ik kan mijn tickets niet afdrukken.

  • Controleer of u de laatste versie van Adobe Acrobat Reader heeft.Deze software is gratis en laat u toe bestanden in PDF formaat te openen. Indien nodig kan u die hier downloaden en installeren.
  • Controleer of uw printer aan staat en correct isaangesloten op uw computer.
  • Controleer of uw printer genoeg geheugen beschikbaar heeft en sluit programma's die u niet gebruikt.
  • Probeer om het ticket te printen als afbeelding:
    • Open het PDF bestand
    • Klik Bestand (File) > Afdrukken (Print). Klik daarna op Geavanceerd (Advanced)
    • Vink Print als Afbeelding ( Print as image) aan.
    • Klik Ok om het document te printen
  • Mocht u nog problemen ondervinden, contacteer ons dan via info@detamboer.nl met een duidelijke omschrijving van het probleem. Vermeld daarbij steeds de organisatie waar het evenement plaatsvindt en uw bestelnummer.

Er gebeurt niets wanneer ik op de link klik.

  • Controleer of er in uw map Downloads een bestand Tickets werd toegevoegd.
  • Kopieer de link volledig en plak deze in uw adresbalk. Klik Enter. Controleer of er een bestand werd gedownload

Kan ik mijn ticket op elk soort papier afdrukken?

  • Nee, alleen een ticket geprint op wit A4 formaat is geldig. De leesbaarheid van de barcode is enorm belangrijk bij de toegangscontrole.

Ik heb (momenteel) geen toegang tot een printer.

  • Geen probleem, na aankoop ontvangt u een bevestigingsmail. U kan deze doorsturen naar iemand met een printer, die vervolgens de tickets kan afdrukken.
  • Heeft u besteld via een iPhone of iPad? U kan de tickets op een andere computer openen via de link in uw bevestigingsmail.

Deel via