Heeft u problemen met het printen van uw e-tickets?
Ik kan mijn tickets niet afdrukken.
- Controleer of u de laatste versie van Adobe Acrobat Reader heeft. Deze software is gratis en laat u toe bestanden in PDF formaat te openen. Indien nodig kan u die hier downloaden en installeren.
- Controleer of uw printer aan staat en correct isaangesloten op uw computer.
- Controleer of uw printer genoeg geheugen beschikbaar heeft en sluit programma's die u niet gebruikt.
- Probeer om het ticket te printen als afbeelding:
- Open het PDF bestand
- Klik Bestand (File) > Afdrukken (Print). Klik daarna op Geavanceerd (Advanced)
- Vink Print als Afbeelding ( Print as image) aan.
- Klik Ok om het document te printen
- Mocht u nog problemen ondervinden, contacteer ons dan via info@detamboer.nl met een duidelijke omschrijving van het probleem. Vermeld daarbij steeds de organisatie waar het evenement plaatsvindt en uw bestelnummer.
Er gebeurt niets wanneer ik op de link klik.
- Controleer of er in uw map Downloads een bestand Tickets is toegevoegd.
- Kopieer de link volledig en plak deze in uw adresbalk. Klik Enter. Controleer of er een bestand wordt gedownload
Kan ik mijn ticket op elk soort papier afdrukken?
- Nee, alleen een ticket geprint op wit A4 formaat is geldig. De leesbaarheid van de barcode is enorm belangrijk bij de toegangscontrole.
Ik heb (momenteel) geen toegang tot een printer.
- Geen probleem, na aankoop ontvangt u een bevestigingsmail. U kan deze doorsturen naar iemand met een printer, die vervolgens de tickets kan afdrukken.
- Heeft u besteld via een iPhone of iPad? U kan de tickets op een andere computer openen via de link in uw bevestigingsmail.